Budapest-szerelem

Budapestről mindig egy Kosztolányi idézet jut eszembe:

"Úgy félek, hogy ezt a homályos, ódon, vén bánatot egy éjjel elveszítem,
és véle együtt életem s a szívem, a szívem is, és megvigasztalódom."


Van a városnak egy furcsa, szomorkás bája és én pont ezért szeretem.

Nem vagyok nagy fotós, de szeretek néha fényképezni. Egyik éjszaka kimentem a Margithídra, mert nagyon szeretem onnan a kilátást, és fényképezgettem. Nem értek a fotózáshoz, de nem is akarok, mert akkor rögtön azt nézném, hogy mennyire szabályos és nem azt, hogy mennyire tetszik. Katt rájuk!
- Budai rakpart, nagy záridő, sok autó
- Parlament és sok lámpa a vízen
- Lánchíd és sok kicsi hajó
- sok kicsi hajók idértek
- mindkét part

3 megjegyzés:

  1. !!!!
    Ejj de jó szemei vannak valakinek a fotózáshoz!
    Egyetértek, nehogy megtanulj, jó ez a nyers stílus! :)

    VálaszTörlés
  2. Nyers stílus. Ez milyen nyersen hangzik :|

    Óh, az érdem nagy rész a margithidat illeti (:

    VálaszTörlés
  3. :) Nem is tudom, melyik tetsszen a legjobban...a parlamentesben gesztenye meg borostyán színek úsznak a Dunán, a rakpartoson meg a szellemkocsik száguldoznak fura fénykkel.

    VálaszTörlés