fürcsi kész

Nah, hát el sem hiszem, hogy végre itt tartok. Ezúttal nem festegettem, mert azzal a mai napig nem lennék meg, hanem meg próbálkoztam az ún. "Adjustmnet Layers" funkcióval, amiben eddig annyira nem volt bizodalmam, de egész jó lett, és fele annyi layert nem használtam mint festésnél általában :D

Tulajdonképpen 2 layer maszk, egyikre feketével kell színezni, h világos legyen a másikra fehérrel h sötét legyen. A Photo filter ilyen élénkebb barnás színű, 88-as átlátszósággal, az Exposure filteren meg lehúztam az offsetet, a többi úgy ahogy nullánál van. Lehetett volna még a színekre egy kicsit festeni, hogy szebbek legyenek az árnyékok meg az árnyalatok, meg ilyesmi, de ahhoz má nemnaon volt kedvem.
Végeredmény egy betonlap és egy rozsdás, karcos vaskonténer textúrájával:




Ez pedig a színek nélkül:
Ez a két layer maszk a körvonalak alatt, színek nélkül. Gondolkodtam rajta, hogy nem is rakom alá a színeket, mert így is tök jó. A ceruza körvonal a kedvencem.

Tutorial Adjustment Layerekhez itt található - jó a hangulat ezen a képen, bár kicsit steril.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése