November van, erre mindenki számíthatott :D
Ezt akkor rajzoltam, mikor megtudtam, hogy jön az eső, és ennek se én se az új nem vízálló csizsmám sem örültünk. Akvarellel akartam, de aztán lusta voltam rá, úgyhogy Photoshop lett. Tetszik, hogy ilyen vázlat szerű, úgyhogy nem törtem magam a tökéletesítésen. Egyébként ez egy troli megálló, akartam rajzolni táblát, de aztán nem. És November éppen hazafelé megy úgyhogy fáradt és már tuti, hogy vasárnap estefelé van és a következő troli minimum 20 perc múlva jön. És az ő csizsmája sem vízálló, de ez már csak kicsinyes elégtétel, azért mert az enyém másnap szétázott :(


Ez egy "close up", nagyon tetszenek ezek a grafit körvonalak, és itt mégjobban látszanak (klikk):

Ezt meg másnap rajzoltam, már Pesten, amikor odakint SZAKADT az eső, de mint az őrület, és nem tudtam elmenni sehova és kb így feküdtem a kanapén és kínomban néztem a való világ beszavazó show-ját, meg a jóbanrosszbant, mcleod lányait és a barátok köztöt felváltva, aztán meg már nemtom mit, mer mind akkora hülyeség volt.

Ez toll, meg akvarell, de jól elb*sztam a festést mer sötét volt, és csak 12 színem van, és nem volt kedvem kevergetni meg túl vizes is lett, úgyhogy kicsit átállítgattam Photoshopba.

ennyi.







1 megjegyzés: