új blog

Új haj, új blog \o/

Másfél nap volt mire mindenre rájöttem, de sikerült és voilá, íme az új blogom!!

ÉN csináltam, EGYEDÜL, és ez azért nagy szó, mert úgy estem neki, hogy html programozásról halvány lila gőzöm se volt (most se sok van...). Úgyhogy kitöröltem, kicseréltem, átírtam addig, amíg rá nem jöttem mi mit jelent (aki nem tudja miről beszélek, erről: link) A színkódokat kinéztem Photoshopból, aztán már csak meg kellett rajzolni amit le akartam cserélni. Mondjuk egy kis józan ésszel meg angol tudással nem egy bonyolult feladat, de azért örülök, hogy végeztem ...
És most már legalább nagyjából úgy néz ki, ahogy szeretném. Jajjj, olyan büszke vagyok
magamra :)))

ÉS még a kis fehér tincsemet is visszafestettem. Mi ez, ha nem maga a tökély?


A karácsony egyébként nem volt nagy szám, mert marhára nem volt karácsony hangulatom. Bár a mérnöki képességeket kívánó mézeskalácsház, ami az istennek se akart megszáradni, a küzdelem a csálé karácsonyfával, a 2352352 fogásos ebéd nagyanyámék tanyáján, meg a billiónyi mézeskalács kidíszítése, hát meg az, hogy egy év után megint én lettem a sofőr, mert egyedül én nem iszok alkoholt már majdnem olyan hangulatot teremtett, mint tavaly :DD
De leginkább olvastam, mert kihoztam egy könyvet karácsony előtt, amit egy elméleti fizikus írt, arról, hogy a sci-fikben látott dolgok ( plazmahajtóművek, antianyag, fénysebesség átlépése, teleportáció stb) mennyire megvalósíthatóak a tudomány szempontjából. /sajnos a kedvencemre, a csillagközi űrhajókra még várni kell pár évszázadot :(( /
Szóval még egy karácsony túlélve, áldozatok nélkül, pozitív kimenetellel, az elviselhető veszteség csak némi lelki béke volt olykor-olykor:

Azért alapjába véve nem volt rossz. És hál' istennek olyan családunk van, akiket össze lehet zárni huzamosabb időre is (bár mikor két nap után megszűnt a folyamatos hangzavar eléggé fellélegeztem :D).



Ez pedig mindazoknak, akik kutyát és macskát is egyszerre tartanak a házban, hogy tudják, nincsenek egyedül, mi is elég őrültek vagyunk ehhez:
akiknek nem rémlik, hogy mennyire surmó macskáink vannak, azt had emlékeztessem.

és egyéb téli móka :))
macska a radiátoron és a mézeskalács házunk hóban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése