aranyhal


Lány meg Hal(ak). Sok mondani valóm nincsen. Kínlódtam egy sort, hogy hogyan is kéne, mindenáron festeni akartam, de rájöttem, hogy az sehogy se lesz jó, úgyhogy csak az aranyhalak lettek végül festve, a többi vektoros. Mert időközben összeszedtem magát a photoshopom szakmai segítség nélkül is (nemtom hogy), úgyhogy félig flash, félig photoshop. Mindig tetszettek a világítós aranyhalak.

És most valami kevésbé színvonalasabb.
Gondolkodtam, hogy egyáltalán föl tegyem-e, mert csak úgy kikapcsolódásból csináltam, dehát hol a fény ott az árnyék :DD Kevés dolog elrettentőbb a bajusznál, szóval ez egy kicsit paradox...

Vlmelyik délután egy enteriőrt próbáltam rajzolni, ami teli volt így meg úgy torzuló OVÁLISOKKAL, amitől egy óra után úgy szétszottyadt az agyam, hogy mikor ehhez a számhoz ért az mp3asom, gyorsan ezt rajzoltam mellé. Szeretem a cowboyos dolgokat.
I'm Old Bill I just rode into town
On my horse?
You betcha on my horse!
That the thing in the Old West Times
Everybody enjoys a good horse ride :D




2 megjegyzés:

  1. tök jó az egész aranyhalas csak a csaj közelülő kék pont szemei nem jönnek be. Inkább valami nagy szemet vártam volna neki.

    VálaszTörlés
  2. még az elején próbáltam neki nagy szemet is, de sajnos nagyon hasonlított vele Halra, és így nem azt a hangulatot hozta, amit szerettem volna...
    hát igen, a kicsi világítósnak meg ez az átka, hogy ha pl így néz, kicsit bandzsi lesz.

    VálaszTörlés