ma annyira mérges voltam attól, hogy el sem tudom képzelni, hogy mi lesz velem, ha pl befejeztem a sulit, hogy nagyon :C föl kellett másznom pestre, a hülye busszal, és persze, hogy megittam előtte fél liter teát és végig pisilnem kellett, és untam a zenéket az mp3asomon, aztán meg a bkv jegy amiről körömlakklemosóval lemostam a nyomtatott számsort mégiscsak elcsesződött és vennem kellett egy újat, és annyian voltak a hülye utcán, bazira idegesített mindenki és legszívesebben mindenkibe belerúgtam volna.
Sőt bele is rúgtam úgyahogy egy galambba, a sok hülye idiótára meg ráordítottam volna egyenként, hogy "HA KÖZELEBB MERSZ JÖNNI BELÉDRÚGOK ÉS LETÉPEM AZ ARCOD!!!!!", de sajnos senki nem jött közelebb.
Ésmikor azt hittem, hogy mosmár vége és már csak pár méterre voltam a lakásomtól kijött a szomszéd nő a 3 hónapos gyerekével és ugye velük kedvesnek kell lenni, mert az ember csak nem kiabálhat rá egy 3 hónapos gyerekre hogy "mitbámulsz?!" Monnyuk nem is akartam rákiabálni, mert egyébként cukin bámult, inkább azért voltam dühös, mert hogy ha akarnék nem kiabálhatnék rá.
Úgyhogy dühömben mikor hazaértem rajzoltam egy lovat.

1 megjegyzés:

  1. Hali: Ezt nézd meg! Egy nagyon kedves barátnőm csinálja ezt a blogot...szerintem összehozlak benneteket!!!
    http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com/2011/02/illusztratort-keres-konyveskucko.html
    P

    VálaszTörlés