kalmár

hát megint náthás vagyok, hát hurrá. bár ebben a befülled posványban amiben élet címén most tocsogok annyira nem csoda. hát ez van.
semmi értékelhetőt nem rajzoltam mostanában, befejezem egy animációt, aminek az utolsó előtti pillanatig örültem, aztán amint kirendereltem, hirtelen nagyon megutáltam, monnyuk tényleg nem a legjobb, de azért nem olyan szörnyű. kicsit a ritmusa meg dinamika, hát át kellet volna előbb gondolni.
ma meg gondoltam rajzolok vlmi megnyugtatót, lányosat, nemtom, de közben átvettem a TVt a National Geographicra ahol a Humboldt-kalmárokról ment vlmi műsor, úgyhogy félbehagytam és rajzoltam egy kalmárt, ami kicsit megváltoztatta a rajz kimenetelét mert közben kiderült, hogy ezek a Humboldt-kalmárok tulajdonképpen borzalmas dögök, mert 2 méteresre is megnőnek, hemzsegnek a sötét vízben, felzabálnak mindent, halat, delfint, fókát, embert, búvárt, egymást, amit éppen meglátnak, és terjeszkednek mindenfelé.

Kifogtak egy kalmárt, rátettek egy kamerát, hogy lássák a természetes viselkedésüket, visszaengedték, a többi meg 2 perc múlva széttépte O_O


De még rajzoltam fókát, kardszárnyú delfint, fura halakat, nautilust meg dinoszauruszokat, de most csak ez volt kéznél. újabban szeretek tengeri állatokat rajzolni, főleg az ilyen Kambriumi dolgokat, hát azok nagyon ott vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése