anim teszt

Warrior U, megint.
Ugyanis elkezdtünk egy közös kisfilmet Aisha Thanival, és éppen megpróbálok egy megfelelő animációs stílust találni hozzá.
Az első kettő az, hát fogalmazzunk úgy, elég "olcsó" stílusban készült :D Ez egy hosszabb és összeszedettebb dolog lesz, úgyhogy megérdemel vlmi jobbat :P
(aki nem ismeri a flasht, az a következő mondatot hanyagolhatja) Ez egy teljesen kockáról kockára animáció (12fps), mivel annyira még nem vagyok profi csináltam neki egy alapot egy egy rajzból álló szimbólummal, amin tweenekkel meganimáltam az alap mozgást (előre-hátra, föl-le stb) aztán a fölé rajzoltam rá kockánként a véglegeset a részletekkel együtt (majd az alapot persze kitöröltem). Minden egy layeren van, szóval színezni is egyszerű volt, meglepően gyorsan haladtam vele, talán még gyorsabban is mint az előzőekkel. az első jelent pl.: alap animáció átrajzolással-kiszámolással-időzítéssel együtt 20 perc, végleges 5-6 óra (színezéssel).
(azért ha belegondolok, hogy ez 2 másodperc, kicsit lefagyok, de inkább nem gondolok bele - az egész 2 és fél perc lesz)
Tehát asszem ennél maradunk, egy jó kis zenére lesz animálva, elég dinamikus, szóval nem is baj, ha kicsit mozgalmasabbak a vonalak.
De még sosem csináltam ilyet, szóval el sem tudom képzelni mi lesz a vége xD a storyboardnak is csak egy nagyon vázlatos példányát kaptam eddig meg, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok hogy fog menni :DDD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése