meme




szülinapi ajándék barátnőmnek :)))
kicsit kétségbeestem mikor csak annyit mondott, hogy nemtudja, rajzoljak neki vlmit szépet - ennél szörnyűbb útmutatást képtelenség adni, mikor vlki azt akarja, hogy rajzoljak neki vlmit, de aztán eszembe jutott az újabban DevArton dúlók meme-k egyike, amiben a feladat ismert vagy jellegzetes stílusok másolása, ami szerintem egyébként tök jó ötlet :)
Úgyhogy ez Tann, egy olcsó photshop effektel, aztán 5 különböző stílusban.
-Sipmsons - ez volt az egyik legnehezebb, mert a simpson-stílusban mindenki egyszerre tök egyforma és mégis felismerhetően karakteres. szerintem egész elfogadható lett.
-Disney meg South Park - hát ehhez sok mindent nem lehet fűzni. Mondjuk a Disneyben a legnehezebb hogy egyszerű, de "nagyszerű", vagyis inkább nagyon pontos, de a Disney-hercegnő stílusban nagyot nem lehet fakítani. SouthPark meg, lol, elrontani nem nagyon lehet :D
-Manga - baaahahahaaa!!! Najó, igazából ez
Shōjo- manga - mielőtt bárki félre értené, ezt csak azért tudom, mert FIZIKÁLISAN képtelen vagyok manga és anime karakterek reprodukálására (nem csak a puszta hányinger miatt, tényleg nem tudok ilyet rajzolni - nem mintha nem lennék erre büszke), ezért kerestem egy figurát és lemásoltam a fejet... Szerencse, hogy a fejek a hajon kívül másban nem kifejezetten különböznek. Lsd.: Tokyo Mew Mew
-Muppet - ez legalább vicces volt :D

Hát ennyi, ha szabadidőm van az animációval foglalkozom, mást nemnagyon rajzolok, mert ezzel nagyon sok munka van 8|
Aisha csinálja az animatikot, ami elég vázlatos, úgyhogy itt-ott rá kell dolgozni, meg állítgatni az időzítésen és a dinamikáján - szóval én amolyan technikai rendező meg animátor vagyok asszem :D
Azért mielőtt posztolok ide vlmit belőle, megkérdezem, mert mégiscsak ő az aki rajzol meg minden, de azért ez kirakom, mert vlmelyik nap ezt kaptaaam :

maaaww :DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése