candy king I.

na néhány videó a folyamatokról.

ezen az első az eredeti animatik, amit aisha küldött, a második meg amit én küldtem vissza neki. ez már majdnem a végleges alap, a főbb mozgások már benne vannak, leginkább az időzítések miatt kell.


ezután megkapom a kulcskockákat:

aztán ezzel flashben megcsinálom a végleges alapot (ennek speciel még elég sok hibája van még de kb így fog kinézni a végleges)

erre lesz rárajzolva majd kockánként a végleges animáció, ahol az apróbb részletek is mozogni fognak (haj, ruha stb) lesz szájmozgás, meg mimika.
az első alapra azért van szükség meg az animatik általában elég vázlatos, meg az időzítés se mindenhol okés, úgyhogy sok apróságot meg köztes mozgást én teszek bele és visszaküldöm aishának, hogy leokézza.
A másik meg, a végleges kulcsokkal, azért kell mert nem vagyok még olyan profi, hogy csak úgy közé rajzoljak, meg ügyeskedjek, h mi hány kocka, és így sokkal egyszerűbb megtartani a karaktereket az eredeti stílusban és arányokban. Persze ha elfordul, vagy csak bizonyos része mozog azt külön kell megrajzolni, de az már nem gond.
Mindkettő szimbólumokkal meg tweenekkel van mozgatva, úgyhogy gyorsan megvan, főleg, hogy a másodiknál nagyrészt csak le kell másolni a tweeneket.

Na, hát ha valaki nem ért flash-ez az nem érthetett sokat belőle, mondjuk lehet az se aki ért hozzá :D
Szóval most így állunk, egy perc van meg belőle leanimatikolva, amit én már majdnem végig meg is mozgattam már csakegy kicsi kell.
újdonság az ügyben, hogy már majdnem 2 hónapja ezzel foglalkozunk, de még nem unom se a zenét, se a rajzolást :D
Remélem épkézláb befejezzük egyszer :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése