animátor


(kicsit ratyi, mert az 5 éves tabletemhez mint kiderül nem gyártanak már drivert win 7 mellé (xD), szóval penpressure és társai nemannyira működnek. DE az új wacom Bamboo tabletem úton van :3 )


az egyik legnagyobb probléma velem, hogy ha dolgozom (vagy bármi mást csinálok) sosem veszem észre, hogy elfáradok, és pihenni kéne és addig megyek amíg "össze nem esek"....
Szóval ha nagyon elmerülök valamiben általában csak akkor veszem észre, hogy pihenni kéne, mikor már megtörtént a baj, kiborulok és az egészet ott hagynám a francba :P
Így jártam múlt héten is, mert az animatic kész (végreh!!) én meg elmaradtam egy kicsit, ezért mikor volt szabadidőm, animáltam. ami most már főleg eléggé felemészt néha, mert elkezdtem a kockáról kockára, VÉGLEGES változatot, éshát nem egyszerű. mármint agyilag. Billiószor több türelmem van hozzá mint volt, de még így se mindig elég :D

De múlt héten megkaptam az utolsó szülinapi ajándékomat is (Dubaiból, ahhh), Aishától, egy akvarell képet:

(imádom, már kinn van a falon C: )
a Warrior U képregény egy nyomdai példányát és még néhány extrát, amiknek a nézegetésével a rákövetkező 2 napot töltöttem 8D
Úgyhogy újult erővel esek neki pl majd holnap, mert rájöttem, hogy még mindig túl nagy fan vagyok ahhoz, hogy megunjam C:
(részletek az előző posztban, további részletek, nemsokára)

angolul van a kép, mert eredetileg nem ide készült, és az a régi laptopom volt, aki a Flash "mentés" parancsára összeomlott és magával vitte addigi munkámat is....
Az újnak már kőkemény videókártyája van >:)

2 megjegyzés:

  1. Ez az akvarelles kép nagyon menő, gratula az alkotónak. Meg akarok tanulni én is rendesen festeni akvarellel majd csak előbb még a tabletes alkotást kéne bevezetnem(amihez egy tablet se ártana :D )

    VálaszTörlés
  2. ugye? nagyon tud a csajszi :)
    én is imádom az akvarellt, most hogy megvan a tablet, a rajztanfolyam lesz a következő :D
    egyébként a tablettel óvatosan kell bánni, mert én már lélegezni sem tudok nélküle (pedig ami eddig volt a penpressure-ön kívül mást nem tudott, nemmég ez az új... :D)

    VálaszTörlés